HOme alone

Gick hem tidigt från skolan idag. Jag hade knappt två lektioner. Hade ont i magen, eller aa typ för jag hade ont ända från halsen ner till magen och det gjorde superont när jag satt ner och kunde knappt andas, och så mådde jag sjukt illa. Min mentor sa att jag skulle gå ner till syster så det gjorde jag. Jag kom dit och de va nåra småbarn där och en lärare. Hmm tänkte jag... Ovanligt att så många är här samtidigt. Då gick det upp för mig att småbarnen skulle ju ta en till vaccinspruta för svinsjukan. Så jag frågade läraren om de va stängt för andra då sa hon; Ja. Som det står på dörren.
Hej jag är en dryg lärare i Hässelby Villastad? Det är såna som du som ger snobbställen som hässelby villastad dåligt rykte. idiot.
Anywho, så jag gick och sjukanmälde mig och åkte hem. När jag kom hem gjorde jag en kopp te och kollade på ATL. Daaaaaaaaaaaaaamn vad sjuuuuuukt snygg min man är säger jag bara! I'm in lööööv...
Su sitter jag och kollar lte på tv och det är en skit jobbig låt på ztv jag stör mig på den supeermycket ni kanske har hört den den går såhär "be my boy my boy my boy american boooooy. I'll be you girl your girl your gilr american giiiiiirl." och så upprepar dom det heeeela låten. Diss.


My maaaaaan <3


Kommentarer
Postat av: acelia

hur många män har du asså ?!

btw, he is allready taken BITCH ! <3

2010-01-22 @ 16:47:44
URL: http://aseljashka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0