Home sweet home

Hellyyyy , kom hem nyss, va lite överallt... Först åkte jag hem till en kompis i Alby, där va Carro, Jacki, Lula, Daniel, Rocky och Mohamed. Vi chilla där ett tag sen åkte jag och Carro till Vårby, vi åkte med Lula och Daniel och på tåget va de 2 snubbar som satt och vissla åt oss (eller mig så klart) och vi blev sjukt irriterade. Asså ni skulle hört grabbarna, dom gjorde värsta ljuden, dom vissla, dom lät som "tigrar", dom jamade, do0m stönade och ja gud vet vad dom gjorde :s blir skitirriterad på såna människor, dom vet verkligen inte hur man beter sig, shit asså!
Aja, sen åkte jag och Carro fram och tillbaka, vi skulle möta hennes syster och 2 andra tjejer i Vårby gård, men dom va sjukt sega så vi åkte fram och tillbaka för vi orkade inte gå av för det va, och är, så jävla kallt ute -.- Linnea hoppade på vårat tåg i Sätra och hon följde med oss. Sen när vi tillslut mötte dom i Vårby så åkte vi och mötte Alion, Jonathan och 3 andra killar i Sätra ip. Sen gick vi till Bredäng sen åkte jag hem.. Lite onödig dag men de va chill, eller aa inte riktigt för de va så jäääääävla kallt så jag dog typ :( stackars mee :(

Ojuste, Carro lärde mig att jerka idag så jag kan nästan nästan! Låt mig bara träna lite till sen ska jag tvinga STephanie filma sen ska jag lägga upp här i bloggen hahahah! :D

peace


slänger in en bild på mig och Jonathan ifrån nyår, bara för att jag är så jääävla snygg på denhär bilden suckers! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0