honestly

Enligt min åsikt, efter att ha läst boken Allt för min syster för något år sedan, så trodde jag att filmen skulle vara mycket bättre. Det var såå mycket från boken som dom inte hade med i filmen, de hade även ändrat slut. Jag ångrar verkligen inte att jag inte såg den på bio som jag ville göra när jag såg att den hade kommit ut. Men slutet var mycket bättre i boken kan jag bara säga, mycket mer oväntat.

Efter My sisters keeper såg jag Jennifers body. It sucked big time rekommenderar de inte. Det jag gillade minst var nog att Adam spelade ond.. :( Hallå? Min pojkvän? :( Jag ska fortsätta se på honom som Seth Cohen iallafall, Mickan crushes Seth, typ... 

Se ej denna film, jag upprepar, se ej denna film!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0