i need to see you cry

hejhej jag heter stephanie och är jävligt uttråkad och börjar känna mig sjuk, och då menar jag inte sjuk i huvudet...
skola vare idag som alltid, och jag har haft kul som alltid. Hade fight med amanda på engelskan om ett spel. vi körde ordlek, och sen hade vi båda sagt samma så vi började kriga om vem som skulle få kortet.. så det slutade upp med att v skrek och drog idet .. har haft hemkunskap , och jag jobbade med aylin. vi gjorde lasagne det var fett gott, seriöst hahaha vi var ju hur grymma som helst :)
har inget roligt att skriva på bloggen, för inget specelt har hänt.
juste vi har projektvecka, så vi ska jobba hemme tisdag,onsdag och torsdag. så imorgon ska jag och amanda åkta till statshuset , vi ska hitta fakta om de :) roligt "host  host "
så jag tror jag ska gå och sova ngn timme, skriver senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0