I'm a dreamer

Jag glömde berätta om min dröm jag drömde inatt. O-M-G säger jag bara jag blev kär i snubben! Aa, de va en speciell person jag drömde om(det är bara Steffi och Carro som vet om vem) men jag tror verkligen inte han är så i verkligheten... Okej kolla jag ska berätta lite kort.. Mr. anonym skulle typ vara barnvakt åt sin lillasyster och vi bodde typ grannar, fast ute i skogen (?) aa och som ni kanske vet så när man bor ute i skogen och bor grannar är det ändå typ aaaaslångt till varandra, de e som från mig till vällingby sådära.. Inte för att ni förstår det exemplet för ni kanske inte vet hur långt det är från mmig till vby men aa whatever.. Jag gick iallafall hem till han och hjälpte han sitta barnvakt. Sen gick vi typ ut utan bebisen? Aa iallafall, så sitter vi typ på en parkbänk och jag sitter och håller på med hans mobil och sen typ tar han den och lägger i sin ficka sen kollar han in i mina ögon sen säger han nånting som; vi borde inte göra det här.. jag kommer bara playa dig. Sen säger jag typ; varför tror du det? Sen ba kysser han mig sådära flääshigt sen han ba, nej älskling jag skulle aldrig kunna playa dig..

ASSÅ HAHAHAHAHA

ddet hände mer saker i drömmen men jag kan inte riktigt förklara det, det är såhära fuckat så de blir bara fel men de va fortfarande samma kille, hans familj, och min familj. Vi va i samma hus och jorden höll på och gå under så vi försökte alla typ överleva asså aa kolla hur fuckat de blir hahahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0