I'm ridin' solo

Oooolaaaaaaalaaaaaa, hahah eller aa nåt...

JAg halvligger i min säng och har jävligt ont i ryggen. :(
Fryser också... Jävligt mycket. Kan bero på att mitt fönster är öppet (a)
Ska stänga det snart och sen gräva ner mig e sängen och kollapå O.C... Imorn ska jag åka till Norsborg och fira Isak och Joel på deras sweet sixteen, hihi. Måste fixa presenter till dom vafan... Åååh, kill me!

Idag har man bara varit i skolan sådära, sen har jag varit hemma och tagit det lugnt och fantiserat om att få ligga i sin varma sköna säng och sovaaa! Pappa köpte cd-rw skivor igår så jag brände 4 cds hahaha, det blr runt 80 låtar.. Jag får 80 låtar och han får typ 20 hahaha visst är jag snäll? :p

Längtar till da roadtrip vafan, me bra musik kan inget gå fel, och värre än förra gången, när vi fick fortkörningsböter på 3 lax, kan det ju inte bli!

Sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0