I'm to cool for this...

... Men jag har tråkigt, så live with it ;)

Om dig själv;
Har du syskon? - Ja
Hur går de i skolan? - Helt okej, men bätre snart.
Hur lång e du? - Vet faktiskt inte... 
Röker du? - Nä :)
Dricker du? - Ibland ;$


Mobil;
Vem ringde dig sist? - Jenny
Vem fick du sms av sist? - Joel
vem skicka du sms till sist? - Patrick
Va står de i ditt första inkomande sms? - Nu e jag :p varför?
Va står de i ditt första skickade sms? - Aa:)
När stängede du av mobilen inatt? - Stängde inte av den
Vem har nr 09 i din kontaktlista? - Amanda ♥

Släkten;
Hur många mostrar har du? - En
Hur många morbröder har du? - Tre, tror jag..
Hur många fastrar har du? - Inga,
Hur många farbröder har du? - En
Hur många kusiner har du från mammas sida? - Oj, runt 6-7 tror jag
Hur många kusnier har du på pappas sida? - 2

Kärlek;
Vem e du kär i ?- Seth Cohen
Vem tänker du på? Mig själv
När ska du träffa personen du gillar? - Ikväll  
När träffa du han/hon senast? - Igårnatt
E du glad? Jag antar det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0