inkompitenta?

hejhej jag har inte hunnit skriva blogg idag och inte igår kväll, men skulle skriva imorse men min internet dog ? :S iallafall igår på kvällen kollade vi på johan falk typ fyra filmer, min pappa har blivit beroende eller hela familjen. deckade vid typ halv tolv. idag ville jag verkligen inte upp var helt död, men tvingade mig upp iallafall. vanlig skoldag inget intressant har hänt tror jag, eller jo har vart riktigt seg. om ngn har roppat på mig har jag typ svarat efter två min jaa ibland funkar inte min hjärna.. eller om den ens brukar det !!
efter skolan följde jag med muppen till vällingby hon skulle hämta sina skor, dom är som mina . ;) sen drog jag hem, var bara hemma snackade med pappa lite och sånt. sen kom mamma vi åt mat sen skulle vi åka och lämna in min data, vi åker till onoff och berättar vad problemet var. han ba ahaa men ni trycker på den här ´kappen, haha fan vad pinsamt det var! min familj är inkompitenta kan jag säga ! :D ahhaahha

nu har jag duschat och kollar på video klippen som muppen har lagt in, ska väl hoppa in i sängen snart. inlägget kanske blev struligt men är jävligt trött :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0