is till föttere

Ååå nu har jag precis kommit hem, som sagt åt jag och älsklingen ute. det fick bli donken men vi båda var sugna på det, när vi är där möter vi på massa andra människor så vi satt med dom och snackade.. sen träffade jah på min kusin elisabet som jag itne har vart med på länge, av olika skäl men vi snackade lite. sen drog vi hem, mina fötter var IS när jag kom hem. seriöst dom var is kunde inte ens gå från tunnelbanan hem det gjorde så ont, men jag hade mina converse på mig så jag kan ändå förstå , men jag vill ha SOMMAR det är de bästa, eller det finns något gått med vintern. tänk att sitta med en kopp te eller liknande, vid en brasa uppe i fjällen med sina vänenr och familj och kille. fyfan vad mysigt ju men man kan ju alltid drömma ;)
.. vi kom hem till mig snackade lite med mamma och pappa om massa grejer. från förhållande till skola och allt , och nu är jag ensam. eller har precis kollat ¨på en film, vet ej vad den hette.. fyfan det är skit kallt imitt rum, min pappa ska fixa det i morgon. det kommer sluta upp att jag sover med mjukisar och tjocktröja, eller att pappa och mamma kommer vakna upp och där ligger jag i mitten där det är varmt. ahahah

är sjukt trött tanken på att jag bara ha sovit i 5 timmar, så ska väl sätta på en film och somna under filmen. vi får höras ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0