kolllaa!!!

den här videon är på min farbror Stefan och min kusin Susanne, har lagt in en låt förut som hon sjöng om ni kommer ihåg?
iallafall här är iallafall när dom dansar på pridefestivalen 2003, till Michael Jackson


Min farbor är killen som ni ser och den ända, och min kusin står längst fram bredvid min farbor till vänster tror jag?;) hon kommer in i bild efter ngn minut..
säger bara kolla på hela, det är värt. dom är skit grymma allihoppa ! :)
Båda av dom två kan sjunga och dansa, varför fick inte jag ngn sån begåvning? gee mig liittee!!
kanske dålig bild men försök att kolla odentligt så går det bra


Kommentarer
Postat av: Cleo Zatch

Som sagt så knäcker du mig i duschsång!!!!!

=)

2010-01-13 @ 20:42:28
URL: http://metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: mohammed

är det din farbror i typ "MJ" dräkten??

2010-01-14 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0