Mmm, whatcha say?

Hej här sitter jag och får damp på min mobil. Den e skit jobbiiiiiiigiggg ååååh -.-.--!!!!

Aa iallafall, idag vaknade jag typ 2 sådära, skulle till Täby idag istället, men eftersom min mobil har pms så kan jag ju inte få tag på någon. Jobbigt. Kom även på att jag knappt har några resor kvar på min remsa, en om man ska vara exakt. Mitt slkort ska komma närsomhelst, hmm.. Om det kommer imorn kanske jag åker då, men jag ska dit, det lovar jag.. ;)

Kollade inte på filmen igår, för att brända skivor inte funkar i min tv. Eller jag tror faktiskt att det bara är rw skivor, eftersom att andra brända filmer som inte är rw skivor funkar? Wierd.. Men kollade på den idag istället den va faktiskt riktigt bra, bättre än vad jag trodde att den skulle va.. Evan va sjukt snygg också! :)

Men nu ska jag kila ner till affären och köpa choklaaaaaaaaaad choklaaaaaaaaaaaaaaaad , sen ska jag koll apå the grudge, håller på att ladda ner ettan tvån och trean , jag visste inte ens att det fanns en trea hahaha! :P

men hejdå bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0