mys med mig själv i en stor fet soffa, behövs bara killen nu!

sådära tjeena allihoppa ! ligger i min syrras soffa med datan i knät och helt mörkt , grrr ;)
idag har jag vart på middag hs en kompis i rissne, det var jävligt  kul där. med mycket dans , mat , godis och allt ! jah hoppas hon blev nöjd med pressenten jag gav, jag tyckte det var skit fin ! :) tyvärr tog jag inga bilder, men får be någon skicka bilder till mig som jag sen kan visa er .. maria hämtade mig runt halv tolv, och vi körde daniel till jobbet sen åkte vi hem till mig. jag hämtade lite kläder och sen snackade vi lite med mamma och pappa, vi pratade om usa vi ska ju dit i år . så vi snacka om det sen så pratade vi lite skit om alla, mina föräldara är sådära sköna ;) sen åkte vi hem hit, och åt kväälls käk men jag tror vi säger natt käk. det var gått kan lägga upp bilderna i morgon, för just nu vet jag itne vart sladden är..


ska bara säga en sak till . MUPPEN KAN JERKA, inte för att jag vet vad det är:S men hon har velat lära sig att jerka och nu kan hon det, så hon är skit happy. och när hon är happy är jag happy ! :D

/ stephanie..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0