No wateeeer

HEJ!
Haha, asså jag har typ haft pluggdag idag. Fick värsta chocken imorse när jag vaknade. Gissa varför? Kolla på rubriken, yes correct vi hade inget vatten! Jag kunde inte borsta tänderna eller duscha eller tvätta händerna eller något! Jag fick verkligen panik. Jag ringde pappa och han trodde att de hade råkat förstöra en ledning eller något lknande, jag vet inte om dom håller på att bygga någonting speciellt här runtomkring men det känns ju som att de är maskiner här utanför vecka efter vecka så jag kanske inte har lagt märke till det bara.. Anyways, idag har jag suttit och pluggat, skulle svara på frågor, eller egentligen inte frågor utan man ska skriva om punkter eller nåt asså åååh, första världskriget är so not my thing. I'm all about Amerikanska revolutionen.

Iallafall, vattnet har kommit tillbaka och jag ska gå och duscha sen ska jag kolla på Mrs Doubtfire hehe..

Nu är det 5 dagar kvar tills jag åker till Malmö :) Lucky me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0