Nyduschad :)

Har precis kommit ut ur duschen , det känns superskönt att vara uppe såhär tidigt, även fast jag gick och la mig 3 halv 4 igår så vaknade jag halv elva-ish, saknar verkligen inte tiden när jag somnade vid 6-7 på morgonen och vaknade 4 :o
Anywho, jag sitter och gör en spellista på spotify, jag har typ5 låtar på den för jag kommer inte på någon musik jag pallar lyssna på som inte är uttjatad, get me?
Har nyss duschat då jag nu ska börja fixa mig för att åka till Carro :) Gruvar mig verkligen för det är jättelångt och jag har inget att lyssna på , och inget att messa med ens :( Men jag ska gå och klä på mig nu iallafall, funderar på mina rosa jeans hihihi ;$

War brother, war!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0