skolan idag ...

WHATZUUUUUUUUP  brother ? :)

det var skoooooooolaaaaa idag :( vaknade kvart över sex idag, säger bara O M G :O men om man har en far som mig , tro mig man är pigg såfort  han kom in idag vid sex och ba gå upp nu . sen han ba fan vad kallt det är hära inne nu förstår jag dig varför du alltid klagar , sen han tänder och öppnar dörren och typ höjer ljudet på tv. skit irreterande men gick upp och sådära segade, pappa körde mig till skolan THANK GOD ! idag var jag jävligt pigg om man tänker till somnade ett igår, men var pigg pratade hela tiden som alltid :) min mentor är säker glad att jag har kommit tillbaka, det är alltid jag som pratar mest. om jag inte gick i den klassen skulle den säkert vara skit torr.. men som sagt jag göra klassen ;) okej nu ska jag inte få ballhet :P
skolan gick segt men jag har haft en chill idag, efter skolan åkte jag upp till vällingby och köpte ett busskort. nu tänker ni säker hur tog hon sig till vällingby, joo sådära nu ska jag förklara det finns något som heter smsbiljett...
sen drog jag hem, och skulle egentligen lämna in min data som är sönder igen. HAHA jag kan itne ha något innan det går sönder, därför är det bra att mina föräldrar försäkrar allt som jag äger .. men min pappa var itne hemma, så dom får väl lämna in den själva .. så enkelt är de, när dom kan var ;) ahhaha


Idag kanske jag ska träffa älsklingen , vi ska kanske käka ute och ha det mysigt..
skriver senare , peace out brother :)
 /stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0