SÖNDAGS ÅNGEST

tjutjutjujtju.
har precis kommit hem från willys med mamma och pappa, först skulle v bara handla lte lätt men det blev inte så det blev hur mycket som helst. så nu kan man äta sig tjock :) idag ska vi få gäster så jag vet itne om jag kommer kunna blogga så mycket idag, coh så kanske amanda kommer förbi :) min pappa håller på att fxa ihop henne med min bror, haha sån humor har han ;P  bl kanske dangens outefit idag..

Juste fyfan det är söndag,=ångest dag! trodde det liksom var lördag, men nej dag... nu är jag ledsen :( för imorgon är det skolan, fast vi har hemkunskap. jag kan inte bestämma mig, först vill jag inte att det ska vara skola men sen så vll jag det :) hahahha

Men nu måste jag sluta skriva, för nu har min farbror kommit .
HARE SÅDÄRA GÖÖTTT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0