sov dags snart

Nu är det kväll och ännu närmre till skolan .. :(
nu har alla gått och jag är redo för ngn bra film på tv, alla kanske har börjat men får väl se ändå :P
vi hade ju som sagt gäster hära, så fick bli en liten plock kärring om dukade fram och av. sen kom amanda förbi, vi åt glass med banan med pappa och mamma. när vi var mätta och belåtna så gick vi in till mitt rum, och började kolla på kläder. ska beställa lite smått&gott, och så kollade vi på massor av bilder. det var kul, man ser att man har förändrats ganska mycket :) Maria och daniel kom också förbi, så vi alla snackade och sånt. Nu har alla gått och jag hoppade in i duschen, :)
så har min dag varit, tror itne det blir några fler inlägg idag. men skriver imorgon HARE GÖÖTTT

lite bilder från dagen.
                                               Före

Efter



Inte dom bästa bilderna , men ni får nöja er :)


Jag blev ju som sagt ner puttad isnön i fredags, och frida tog biilder. här har ni dom
Precis klivit upp från den kalla snön...

Och blev puttad lika fort

mickan blev också ner puttad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0