The grudge TVÅ

Håller på och bränner The Grudge 2, kollade ju på ettan med Jenny igår, eller nej för Jenny satt i fåtöljen med ryggen mot tvn för hon vågade inte kolla hahahaha xd
Anyways, idag har jag faktiskt jobbat med no! Jag, no lixom, det har aaaaldrig hänt förut bara sådär! Imorn är det skola igen, suck.. Nu ska jag kolla på The grudge och sedan gå och sova, gulligt va? 
 

Nu är det 15 dagar kvar tills jag ska på öppet hus i Malmö, wiho!

And to all haters out there;
Darkness can not drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that.

hahaha hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: Big Siz

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-10 @ 23:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0