Tisdag 12 januari 2010

Hejhej! Idag har jag varit värsta latmasken, igår också. Men igår va det mest för att jag inte orkade skriva blogg hahah!
Så vad har jag gjort idag? Jo jag va i skolan, ovanligt? Nej inte nu förtiden :) Jag hade NO sista lektionen idag och vi håller på att typ rita ritningar till våra drömhus sådär, och jag är skitnöjd med mitt! Asså jag bangar inte påriktigt att bygga detdär jävla huset when I grow up. Det här är första gången like, forever som no faktiskt är kul. Ska lägga upp bild på ritningen när den är färdig. Den e så flääshig asså omg, that's my future house asså!

Efter skolan gick jag och Steffi till Vällingby och hämtade mina skor. Sen åkte vi båda hem haha.. När jag kom hem satt jag och tjocka mig framför tvn, kollade på Sex and the city & Mirrors. Fick ju canal+ igår , mjau.

Sitter och snackar i telefon nu med Carolajna, ska lägga upp några videos från igår också! Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0