tisdag 5 januari

hejhej, här sitter jag och fryser. Lyssnar på min systers gamla skiva och fan vad jag saknar henne.. Har ej träffat henne sen i somras... Kom hem!

Iallafall, va nyss med Carro, Isak, Hassan, Rozh och nån annan snubbe. Vi chilla hemma hos mig, tog de lugnt sådära de e fyfan 20 minusgrader ute, ni som är ute är fan gaaalna! Hassan Rozh och killen utan namn drog lite tidigare än Carro och Isak, och när dom gic följde jag med dom till centrum för jg skulle endå handla lite mat sådära okej nej, men ja skulle handla mjölk och tomat.. Min nya diet sådära en tomat om dagen HAHAHAH sajk de enda ja har ätit idag e fan el maco chicken från donken, då va klockan typ 4 och jag lovar ja e fortfarande mätt, blir äcklad när jag tänker på mat :$

Ska bränna nån film och kolla, eftersom min data inte har cpflipp som den hade när de andra va här... Jag tror jag kom på felet hahahah den hade varit på för länge! -.-

Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0