tjooo alla mina blogg läsare

 Tjululu jag är gäst bloggare grabbar för jag antar att ni sitter och dreglar framför datorn nu och tror att det är steffie,(Haha sucker)
Det är Danne, the famous D live från råcksta.

Jag och Min väckra flickvän maria sitter hemma hos oss med steffie..
Vi tvingade i steffie fett med tacos och nu kan hon äta på magen, aa grabbar ni hörde rätt jag gjorde henne FET !

Nää driver grabbar hon är fortfarande lika stilig som vanlig...

Efter maten drog vi igång filmen FAME och aaa den sög fett asså hade hellre velat se funny people men men tjejerna bestämmer.

Aa och nu försöker jag övertala dom att vi ska till deras föräldrar för allt är fett tråkigt...
 Maria tyckte jag skulle skriva mer men finns inget mer att skriva om fattar ni hur dött jag har det....

Save Me !!!

PEACCCCCCCCCCCCEEEEEEEEEE

Kommentarer
Postat av: Anonym

DANIEL E JU TUNG

2010-01-17 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0