Utvilad

Hej my bitches! Jag sitter i min säng sådära, har jobbat lite so, men inte allt även ifall det skulle vara klart idag :$ men jag gör resten imorn jag lovar! Hahaha, men jag känner mig gryyymt utvilad! Anledningen till att jag inte skrev blogg igår var att jag inte orkade helt enkelt. Jag hade sovit en timme under natten. En! Så jag var på hype mode under hela dagen minst sagt. När jag kom hem satt jag och pappa och kollade på Baksmällan. Så jävla klockren film! Pappa ba; jag fick inget sammanhang förrän bilderna kom på slutet... Hahaha!
Men när jag hade börjat kolla på filmen så kände jag att jag började bli sååå trött, var påväg att somna! Men då ringer Carro helt plötsligt och säger att hon Joel, Isak och dbekdnxi e påväg till vällingby och att jag ska möta dom där, va, vem är du med? sa jag för jag hörde inte vad hon sa. Jag, Isak, Joel och dbnandjaki sa hon. Jag trodde hon sa Benji så ja ba hmm, okej e han i sthlm? :s (han bor i malmö) men jag väntade tills dom närmade sig och sen tog jag på mig jackan och åker dit.

När jag kommer dit får jag stå och vänta i 40 minuter! Jag blev jävligt rastlös och skämdes för att stå som ett fån hur länge som helst och bara vänta på några? Så jag ringde upp Hassan och han och Sirli va nere på perrongen ja ba yippie, kom upp! Så jag var med dom en stund tills Carro och de va klara men vad de än nu gjorde. De va Deniz Bonde dom va me btw. Men tydligen så måste Joel och Isak åka hem. Så vi åker till Alvik med dom sen sitter jag, Carro och Deniz och chillar på donken, catchin' up :)
Sen åkte jag hem, med ångest. För jag åkte själv, jag var supertrött, jag frös, jag mådde illa och kände en tendens av lite halsont.. När jag kommer hem börjar jag kolla på en film. Jag somnade efter kanske tio minuter haha :$ Sen vaknade jag igen kl. 21, då gick jag och la mig och sov ända till 8!

Nu sitter jag och lyssnar på Bad boys med Alexandra Burke, min nya favvo :) texten stämmer verkligen in op mig hahaha!

Nej, nu ska jag ta och bränna musik på en skiva och kolla om det funkar med dvd-rw skivor i pappas bil... Hmm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0