vanlig dag

jaaa nu är jag hemma från en annan dag iskolan, eller har vart hemma ett tag men har ätit lite sen har jag kollar sådära på tv :) hände väl inget specielt idag bara vart iskolan, eller joo när vi hade idrott så hade vi handboll sen skulle någon stå i målet. och ingen ville sen jag ville såklart inte heller, då säger antinge amanda eller johan "stephanie ska vara målvakt" och då börjar alla andra säga aa stephanie, jag som målvakt? hahahah skrattar medans jag skriver liksom, men allt gick bra tog två bollar :):D men sen har jag inte så mycket att berätta, joo snackade med min syster idag också. på fredag ska vi göra ett "hemligt projekt " men kan tyvärr itne skriva det nu. kommer skriva mer om det senare .. :) Jag har fortfarande ont i nacken :(

Men nu ska jag vänta tills mina föräldrar kommer hem, sen ska jag prata med dom om massor med saker :) men ha det gött så länge




"När en tjej leker svårflörtat, gör hon bara det för att hon är osäker om dina känslor är äkta. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0