Who the hell is Simon andersson?

Hahaha okej jag hade ingen rubrik tills jag fick sånthär pop-up meddelande där de stog du har fått ett nytt epostmeddelande från Simon andersson. Man ba aha, och vem fan e de då? Hahaha, nej men jag vaknade för någon timme sen, skulle till Täby idag men vaknade riktigt sent, typ 4, och så funkar inte mn mobil, fortfarande, och aa så det blev inte så.. yet anyway.. 

Men hallå Stephanie om du så gärna vill ha tag på mig, HEJ HEMTELEFON? Jag vet att du har mitt hemnummer, försök inte förneka det! Jag har faktiskt ringt dig och skrivit på msn! Sluta undvika mig -.-

Nu luktar det thaimat i hela huset. Need to get out of here :o

Ska ringa Steffi några gånger till,

seeya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0