bästa valborg, väärt att läsa hela texten

det känns som att jag inte har skrivit på åra dar, men skrev fan här om dagen ;)
igår var fan det bästa valborgen, vi hoppar över skolan och så kan jag berätta om valborgen. efter skolan drog jag,frida,emma och aylin till vby där vi skulle handla mat och sånt tills på kvällen .. sedan drog vi hem till natta där kvällen skulle vara, när vi kom till natta började vi fixa allt och sånt. fan vid den tidpunkten skulle våra män vara dära, alla vägde fett mycket haha vi höll på att dö och vi tjejer är fett svaga ;) under tiden hade typ covin bombat oss med sms, det var tydligen en viktig sak. men sen kom iallfall han med en sak ;) sen kom felipe, och då började vi grilla. hahah alla klagade på covin, för det var han som fick vara thaaa grillmannen .. sedan kom johan och kristina sen nicole. haha sen började allt, fyfan vad kul vi hade. det blev dans , skratt, och gud vet vad som hände. ni som läser tyvärr men ni får itne veta, för det är bara vi som var där som får veta ;)  vid nio började vi alla röra oss på brasan i hässelby, där träffade vi på några människor som vi lärde känna.. där stod vi och snacka lite, gick runt lite. tills det kom fram några random killar och skulle börja bråka, fifan att folk itne kan växa upp asså... vi var iallfall tvugna att gå därifrån ganska snabbt.. påvägen hem tappade jag bort alla, och blev skit rädd jag hade ingen aning om hur man gick.. men ringde covin och han fick hämta mig.. haha vad som hände hos natta sen kan jag tyvärr inte berätta heller .. men efter ett tag så började alla röra sig hemmåt, jag och covin följde med natta hem till hennes pappa sen mötte vi upp maria,daniel,jim och nico i hässelby gård
hah därifrån, drog vi hem till maria och daniel. och kvällen forsatte, haha där hade vi skit kul också. fast itne på slutet tack vare saker som hände, men vi somnade runt fyra. vaknade vid tio åt värsta frukosten och sen sov vi till kl 4 ;) gick hem duschade bort all rök som fanns på mig, och drog hem till covin. där vi kollade på film och myste..
nu är jag hemma och bråkar med felipe på facebook, .. nu ska jag fortsätta vårat krig, bilder får ni imorgon dåå alla har skickat bilderna

pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0