Da Mickan is back in da building

Tjena! Tillbaka på hemmaplan nu.. Sitter och laddar upp lite egobilder jag tog när jag var i småland. Men ni får inte se alla för det är drivbilder och sjukt fula såna hahaha! Whatevaa , när jag var hos mamma, eller jag va inte hos mamma utan hos hennes kille, så åkte vi in till Växjö och kollade på The last song. OMG säger jag bara! Den var sjuuuukt jävla bra! Tårarna rann på både mig och mamma. Vill se den igen! Trodde inte ens att den skulle va så bra, ville inte ens se den från början men det fanns ingen annan intressant.. Typ Robin Hood? SKulle inte tro det.. Haha.. Men nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen och kolla på något, är ganska så trött och det är ju skola imorn.

Vi hörs imorn gullungar :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0