dead in the head

hejsansvejsan. jag sitter hemma hos chris och kollar runt på priser på boende i gbg. vi planerade ju förut att åka dit med några polare men det blev inget. men nu har vi fått tillbaka lusten fast bara åka 4 st. resten kan dö :D
iallafall, hittade ett ställe där de blir ca 890 kr per natt! billigt va? mhm..
jag fryser, jag är trött och jag är hungrig. jag måste tillbaka till skolan för att hämta biologiboken för att jag ska kunna plugga. life's a hell sometimes. nån som vet när skolan stänger? aja, sen ska vi tillbaka hjit och plugga till provet imorn. vi får ha fusklapp? ska kopiera en persons, säger inte vems, men jag ska. I'm bad!
Men what eva nu ska jag sova lite. Har tråkigt. ska ta chris cykel sen och cykla hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0