don´t mess with me

tjabbaaa :)
skrev inget igår men hade fullt upp. först var jag och handlade med maria, sen kollade vi på daniels match men det blev så kallt så vi gick hem.. när vi var hemma satte vi ute och tränade med en tramp sak, sen kom covin förbi med sin kusin och lille bror. så där satt vi alla och snackade, men då kom frida,emma och natta förbi! så vi satt där och solade, drack cola åt på massa saker :) sen gick covin och dom, då var det bara vi tjejer, vi satt ute hela dagen på min tomt och hade det jävligt kul. sen kom pappa och mamma , vi åt middag sedan började vi träna ännu mer. hela dagen tränade vi :) jag och tjejerna har bestämmt, att vi ska sluta dricka cola och äta godis. och varje dag ska vi gå ut och springa/gå. fan sommar 10 här kommer jag ! efter att ha vart hemma hos mig, gick vi alla plus covin till stranden gick till en annan strand och träffade på några. där satt vi och snackade, skrattade och allt ! vid nio började vi röra oss hem, kom hem duschade och sov :)

idag var det en vanlig dag iskolan, massa drama och allt ! pallar inte mer , ;)
efter skolan drog ´jag och covin hem till mig. jag skulle tvätta , så han gjorde mig sällskap. sen kom pappa och gjorde middag :) det blev värsta maten , haha . när man sitter och äter kommer emma och frida förbi. vi skulle ju gå ut och springa, men eftersom i mitt liv består det bara av drama så vi fick aldrig den tiden. men så vi satte oss och snackade med mina föräldrar, och som sagt dom sa själv till oss. att vi ska skita i vad folk tycker och att dom bara är avis ;) hsha  okej så sa dom itne men nästan.
men vi har iallfall suttit hära hos mig, och i morgon ska vi gå ut och gå coh vi måste verkligen det !!


juste har fått en ny data av min pappa ! haha den är ju fett grym, :)
men nu  ska jag leka liten med datan, skriver imorgon och bilder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0