folk har blivit shooters -,-

hej på er! Har inte skrivit på läääääääääääääänge. But as the selfish person I am så har jag inte orkat. Men ni vet ju hur det är? När man är en så otroligt viktig person som mig så har man bara lixom inte tid med blogg , MEN nu ska jag försöka skriva lite oftare. Helgen har varit heeeelt flippad! I fredags skulle jag, Chris, Carro, Erland, Joel, Isak, Isma, Roxie, Navida, jag tror inte det va fler iallafall, aa vi skulle typ gå någonstans och parta litegrann sådär. Vi hade planerat att gå till typ riddersvik, fråga mig inte varför, men de va så låååångt så vi åkte tillbaka till Hässelby gård och där väntade vi på Patrick, Assi och Sevda. Sen gick vi till ekot och satt där i den där lilla stugan en stund. Jag hade jääätteroligt iallafall. Abbe, Meron, Lamin och några andra kom förbi också, sen drog vi in på fotbollsplanen och chilla dära, de va naaaaaajs tro mig! Det kanske inte låter så roligt, but it's an inside thing.

Lördagen var ännu värre, och den ska vi inte ens snacka om. That's just the way we get by ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0