fuck you

tjjuubbaa
vad händer? jooo vinden den vänder, okej har tråkigt. väntar på att maten ska bli klar, men ska inte äta eftersom jag är sur på min familj :)
idag hade vi no-prov och det gick faktiskt ganska bra, men ska inte ha för höga förväntningar kommer bara bli besviken när jag ser mitt resultat..
efter skolan åkte jag hem till min min tönt som är sjuk, så tog hand om honom. men va itne dära så länge eftersom jag var tvungen att åka hem.. 
en sak måste jag bara ta upp, asså nu för tiden killar dom är så dessperata. idag på bussen, några killar satt och "flörta" och allt med mig idag. trodde seriöst dom skulle döda mig när jag gick av bussen, ahaha rädd vart man ..

men nu roppar pappa, men ska inte svara ! skriver senare :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0