gud älskar mig

goodmorgon !!
igår återupplivde gud mig, han värkar älska mig .. och han gav mig även en pressent , han gaaav mig ELISABET !
vi möttes upp i hässelby gård tbanan, sedan åkte vi till cooop där vi köpte godis äpple och glass. sedan gick vi hem till mig och jag bakade smulpaj, daaamn det vart fett god! sen satt vi och snackade..
hon gick hem och jag gick och la mig i sängen, skulle kolla på film men hann att decka.
nu sitter jag hos maria, amanda ringde och väckte mig vi låg och snackade sen ringde maria och sa att jag skulle komma förbi! nu sitter jag hära dom gör frukost, och jag skrattar åt en patetisk människa!

juste mamma såg att du komenterade, ahha jag är aldrig ute ! pssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0