I'm amazing.

YO!
Jag gick inte på träningen idag.. Somnade på soffan och vaknade när den hade börjat och det tar en timme att åka dit så då skulle det vara cirka en halvtimme kvar på träningen. Jag mötte upp Chris, Carro, Assi, Broel och Nicole och vi gick till Kananbadet där de va "fest" , sjuukt tråkig fest om jag får säga det. Senare GICK vi tjejer till Blackeberg. Det va sjuuuukt jobbigt! Sen åkte jag Assi och Carro till Vby och mötte upp Jonathan och Sulle. Men eftersom att Jonathan var så seeeeg , han skulle möta mig tidigt samma dag men kom till vällingby halv 12 , så va vi me dom ett litet tag bara. Sen gick jag hem och nu har jag packat klart allting och imorn kommer jag ha det riktigt bra på bussen med min ipod, mobil och data. Allt som behövs ellerhur? '

Nu ska jag kolla på oc och gå och lägga mig pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0