important announcement

SLUTA HATA! Det finns inget värre än riktiga haters. När ska ni ta tag i erat eget liv och sluta bry er om andras? Jag menar bara att det finns bättre saker att göra än att hänga upp sig på någon för att den inte gjorde exakt som man sa till den att göra. Aha, och när blev du nån jävla diktator då? När blev det sagt att alla måste lyda er? Drama,drama och återigen drama. Jag säger såhär, ni får göra som ni f*cking vill för jag kan klara mig själv, helt ärligt. I'm such a fool, jag borde sett hur ni var för längesen, men jag ska inte skrika och bråka för jag bryr mig ärligt talat inte, ni gör som ni vill. Det roliga är att när du satt i skiten som jag gör nu va du inte lika glad va? Nej precis. Aja, ska sluta whina nu jag ville bara visa er hur ni sitter och håller på, även ifall min lilla text inte är i närheten av tillräckligt.

I'M OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0