Ingen träningsvärk :o

Hellyyy, jag är uppe! Jag kanske borde börja fixa mig och så. Pappa är inte hemma, han skulle hämta sin tjejs son + hans son på arlanda kl 7 imorse, sedan skjutsa dem till jordbro. Får väl se om han hinner tillbaka innen jag måste gå så han kan skjutsa mig. Men jag tror inte att han gör det.
Det va hååård träning igår! Jag pallade verkligen inte, menville inte visa mig svag så jag fortsatte bara tills efter träningen när jag och Aylin satte os på tåget så satt jag bara där med musik i öronen som en jävla zombie... Jag kom hem, duschade, kollade på one on one, la mig i sängen, läste lite, syrran ringde så jag snackade med henne sen däckade jag fiiiint... Jag vaknade egentligen 5.58 imorse och var faktiskt pigg. Men jag orkade inte gå upp för jag hade inget att göra så jag tvingade mig själv att somna om.

Nu ska jag börja fixa mig till skolan, ska plugga idag när jag kommer hem. Har typ 3 omprov + nationella no som jag måste göra innan skolan slutar. Jag åker till mamma på torsdag så måste vara med folket på onsdag, även ifall jag inte vet hur jag ska hinna det med en träning som slutar 21 och tåg som slutar gå vid tolv, ett..

what evaaaaa
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0