let's party

nu sitter man hära nyduschad, nu rakad , smörjt in mig , målat naglarna och bloggar :) väntar även på att min cola ska bli kall, och att maria ska ringa.
idag var det en vanlig dag iskolan, lika tråkig och rolig som alltid . efter skolan drog jag och panda(amanda) till tensta, där mötte vi upp hennes syster och sedan drog vi in till stan. där vi skulle byta amandas jeansjacka och kolla runt lite på balklänningar, tror ni att vi hittade eller ? nääj skulle inte tro detf.. men efter ett tag kom covin och joinade oss, vi satte oss på donken och käkade och skrattade. sedan satte vi oss ute i solen , amanda,hanan och covin sjöng och beatboxa dom försökte tjäna pengar. men kan tyvärr säga att vi fick inga pengar, men vi fick ett gott skratt :)
efter ett tag drog vi hem, på tuben hade vi liksa kul. ahhaa en galen dag i stan med dom asså, skrattar fortfarande..
när jag kom hem gjorde jag itne så mycket, tvättade städade rummet. coh osm belöning fick jag donken, hej här vill man bli fetare än fetas ;)
imorgon kommer det bli en bra dag, först skola slutar ett typ. sedan ska jag hem, hjälpa pappa med att tvätta hans älskade bil. sedan på pengar som belöning, gå och handla med tjejerna. träffa alla dom andra, gå till kanan grilla och chilla med alla ! kan det bli bättre, hha

Men nu ska jag ringa upp min sega syster, eller så länge kan jag föna håret och platta det ! :)


lets rock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0