mobilen död

haha amanda ringde mig för någon timme sen och var helt dessperat efter chocklad. så jag följde med henne och köpte, och efter så stog vi utanför ica för hon skulle ringa sin syster. När vi står där slänger jag upp min mobil, som jag alltid brukar göra. men den här gången slängde jag upp den för långt, så jag vågade inte ta emot det.. så den landar rakt ner i marken, och dog. hahha ni skulle sett hur den såg ut, så nu har jag ingen mobil.
träffade hennes syster, satt och snackade med henne och vi flippade. hahaha vi hade det roligt, nu är jag hemma har fortfarande inte städat mitt rum, men sitter och överför alla mina saker som låg på min förra data till min nya !

men ska forsätta nu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0