ny mobil

tjuuutjuuu!
har äntligen fått en ny mobil, sony ericsson med 12.1 megapixel! grrrr säger man bara, men det är ju fett kompliserad, haha förstår ingenting. och tänk mig smsa med den, det går inte hahah kommer ta mig hundra år! ;)
idag slutade jag kvart över 11 och började kvart över 10 , eftet skolan åkte jag covin till vby där vi mötte upp elisabet gjorde en sak, sedan åkte elisabet hem och jag och covin till natali. där vi inte gjorde så mycket, jag coh covin åkte hem till mig och sov. sen kom frida och natali, snackade lite !
nu har vi inte gjort så mycket, ätit som tjockisar och vart med familjen ..  nu har covin åkt hem, och jag försöker göra lite saker med mobilen. hoppas bara jag inte slänger upp den här mobilen också..
ska hoppa in i duschen, och sen vänta på att covin ska logga in
men skriver mer sen, har gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0