yaaaaaaa

tjuuu nu sitter jag här med musik på !
igår var verkligen en sån grym kväll, vi gick och handlade allt. korv,bröd,kol,dricka,och sånt ! sen rörde vi oss till hässelby strand där vi var istället, haha nu blev ni lurade;) det var sjukt kallt, hade tusen tröjor plus filtar. så vi började fixa grillen, sen blev det en korv mina blev itne så lyckade men det blir ändå geggamoja i magen .. sen kom lisa, då vi satte på vattenpipan och sedan kom även sofie. sen började kvällen vi satt och snacka åt korv och verkligen hade det mysigt. runt åtta såg vi solnedgången fyfan vad mysigt det var, bara det skulle vart lite varmare skulle allt bli perfekt. men vi hade verkligen det grymt mysigt, runt elva började vi röra oss hem det blev verkligen iskallt. på bussen träffade vi på några äldre som skulle till hässelby gårds krog "nisses" ahaha vi hade skit kul med dom på bussen, satt och snackade och även sjöng jävligt högt. hahah efter det hämtade vi nattas saker och följde med henne till vby, på vägen dit var vi verkligen galna. ahhahah minnen verkligen.
sen kom vi hem la oss i sängen, dom andra deckade men jag och covin satt och snackau ! sen somnade vi med
idag vaknade vi ganska tidigt, för covin skulle gå och jobba. så vi alla andra blev pigga, så vi satt och snacka skit om allt och alla.. sedan gick carro , då var det bara jag frida och emma. vi låg lite i sängen, sedan gick vi upp och gjorde frukost! mmuumsigt, sedan la vi oss i soffan och kollade på tv ..

Nu har jag tråkigt, tror jag ska städa rummet sedan hooppa in i duschen...
Bilder, det kommer fler

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0