Vad trött man kan vara!

Duuuh, jag är så fuuucking trött! Har varit astrött hela veckan, fan vad skönt det ska bli med sommarlov! Har sovit/vaknat hela dagen tills för en timme sen då jag hoppade in i duschen och vaknade till lite.

Igår va najs! Vi drog aldrig till stranden för jag frös sönder och jag hade ändå vinterjacka på mig.. Undra hur mycket de anda frös då? Med skinnjacka lixom..
Dagen började med att jag, Chris, Bryan och Aylin var hemma hos mig. Vi lagade mat och åt och hade skitroligt. Sen kom Erland över och vi tog det lite lugnt, redan då va ja så trött så jag kunde deckat om jag la mig i sängen.. Sen drog CHris och Aylin till Chris för Chris skulle hämta en jacka och lämna lite saker hemma. Bryan drog också för han skulle på träning. Jag och Erland drog ut en stund fast sen åkte han till Vällingby och jag gick hem.

Senare på kvällen mötte jag upp Carro, Gibbo, Assi, Camilla, Broel och Isak. Vi åkte till Hässelby strand och mötte Chris. Vi gick och satte oss i Maltesholmskolan och chillade dära de va faktiskt kul. Efter ett tag kom Bryan också. Några drog och sedan rörde vi oss mot stationen för att möta Jonathan och Henry. Vi åkte mot Hässelby gård och där var allaaaaaaa :o

Senare drog vi hem till mig och jag var nära att somna ett antal gånger med det gjorde jag inte. Typ 4 på morgonen drog Jonathan och Henry och då va de jag Carro och Assi kvar. Assi hade somnat på soffan och bara för att så kom min man på tvn.. De va nåt program där han uppträdde, ya'll knows who I'm talking about, right? T.I. SÅKLART! Jag satt som fastklistrad vid tvn hahaha! När de va slut så var jag tvungen att kolla på ATL så jag och Carro satt och kollade på den, även ifall jag somnade efter typ en kvart...

Carro och Assi åkte hem vid halv 7 och då gick jag och la mig i min pappas stoooora säng och somnade direkt. Idag har jag inte gjort någonting känns det som. Jag lagade mat till mig och pappa, spagetthi och min suupergooda köttfärssås. Sen kollade jag klart på ATL. Scooby doo kom på tvn och de fanns inget annat att göra så jag kollade på den men tror ni inte att jag somnade? Haha..

Nu ska jag och pappa kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen. Ha det så gulligt :)

det finns tyvärr inga bilder från igår :( Förlååt ska bli bättre på att ta bilder!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0